Omega 3 & 6
Omega 3 & 6

a szívedért

A szív egészségének megőrzése egy egész életen át tartó feladat. Ha ennek érdekében szeretnétek változtatni, például új étkezési szokásokat kialakítani, a Floriol támogat titeket ebben.

Omega 3 & 6

Omega 3 & 6

a szívedért

A szív egészségének megőrzése egy egész életen át tartó feladat. Ha ennek érdekében szeretnétek változtatni, például új étkezési szokásokat kialakítani, a Floriol támogat titeket ebben.

A Floriol Omega 3&6 étolaj természetes alfa-linolénsav (omega-3) tartalmával hozzájárul a vér normál koleszterinszintjének fenntartásához, ezért ajánljuk fogyasztását a változatos és tudatos étrend részeként.

  • A Floriol Omega 3&6 finomított napraforgó-, és repceétolajokból készül, természetes omega-3 (alfa-linolénsav: ALA) és omega-6 zsírsavat (linolsav: LA) tartalmaz.
  • Az ALA fogyasztása hozzájárul a vér normál koleszterinszintjének fenntartásához. A kedvező hatás napi 2 g ALA fogyasztásával érhető el.
  • Egy evőkanál Floriol Omega 3&6 étolaj 0,3 g mennyiségű ALA-t tartalmaz.
  • A Floriol Omega 3&6 étolaj nemcsak saláták, salátaöntetek és majonéz készítéséhez, hanem főzéshez, pácoláshoz, sütéshez is kiválóan alkalmas.
  • Az olaj hevítésekor figyeljetek arra, hogy az ajánlott legmagasabb sütési hőmérséklet 175 °C.
  • A palack 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül, ezzel is támogatva azokat a Floriol vásárlókat, akik tudatosan odafigyelnek a környezetükre is.

A Floriol termékeket fogyasszátok a változatos és kiegyensúlyozott étrend, valamint az egészséges életmód részeként.

Mit kell tudni az omega-3 és omega-6 zsírsavakról?

Az omega-3 és omega-6 zsírsavak fontos összetevői a sejtmembránnak, azaz megfelelő működésének biztosítása révén az egészség megőrzésében fontos szerepet játszanak, segítenek a normál koleszterinszint fenntartásában. Az emberi szervezet képes az összes számára szükséges zsírsav előállítására, kivéve az omega-6 (linolsav) és az omega-3 (alfa-linolénsav) zsírsavakat, melyeket ezért esszenciális zsírsavaknak nevezünk.

Az omega-3 zsírsavak természetes forrásai a tengeri halak, kagylók és egyéb tenger gyümölcsei, valamint bizonyos növényi olajok (pl. – többek között – a repce-, a szója-, a dió-, és a lenmagolaj); ezek a növényi olajok ugyanis az omega-3 zsírsav kimondottan jó forrásának számítanak.